2013. október 24.

turbófelújítás 4. - még több fali dekor


turbófelújítás 1. rész
turbófelújítás 2. rész
turbófelújítás 3. rész





Tegnap délután összedobtam a fali dekorok legnagyobb részét, (ez is mutatja, hogy nem túl bonyolult darabok), amiket ma fel is raktunk a falakra. A fényképek minőségéért már előre elnézést kérek, a következő alkalomra kölcsön fogok kapni egy jó gépet :)


A tollrajzot már mutattam, az alábbiakkal bővült ki a kollekció:

barkácsáruházakban kapható hungarocell lapot fűrészeltünk fel tetszőleges darabokra, amikre Metylan tapétaragasztóval rögzítettem a kiválasztott textileket. 

közülük egyelőre még csak egy került fel a falakra


olcsó ikeás óra akrilfestékkel ombréra tunningolva 

a híres, egyperces műalkotás :D

nyírfás textil, feszített vászonra kasírozva, meg Puskin egy jó gondolata



a család a kilencest szavazta meg, mert szám az kell, mindenképp :)


spontán ötlet, mert vannak otthon betűsablonjaim


kis fekete keretekben egy-egy darab textil



ennyi elég lesz, gondoltam




Ma tudtunk kicsit működni a lakásban, felraktunk függönyt az ablakokra, ami  eszméletlen jól néz ki ott (Ikea- áttört rózsás darab).




És a képek egy része is felkerült.

mivel nem méricskéltünk (halálom), a padlón raktam ki, hogy kábé hogy nézzen ki a kompozíció, majd szemtájolással kerültek a falra

tényleg olyan bosszantó a fotók minősége, a közeliek még hagyján, de nagy tereket képtelen visszaadni ez a szerencsétlen automata









valaki mondja meg, miért lila ez a kép



a kanapé fölé még kerül valami (esetleg még több homály, kicsi gépem?!)
amúgy igen, kicsit komor lett a festmény, de reményeim szerint a párnák ellenpontozzák majd







Itt tartunk most, holnap, ha minden jól megy, elkészül az ágy fölé tervezett installáció és még aznap este posztolni tudom :) Amint meglesz a rendes gép, rögtön lecserélem a szobafotókat, igérem!!!




4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Hát, alakul :) nekem nagyon otthonos már így is, a narancsszín annyira nyomasztó volt...

      Törlés
  2. Naggyon jól néz ki! Akkor hobo stílus?
    A képek ngyon feldobják a falat! Milyen hamar lehet mutatós lakásdekorációt készíteni! A hungarocel ötlete bennem még nem merült fel, gyors képek gyanánt keretes festövásznat szoktam "huzatolni".
    Már kiváncsian várom, milyen sors vár a piros ágyra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hobo stílus? Ez mekkora!!! Pont azon gondolkodtam, hogy mi lehetne a neve ennek a "semmiből" lakberendezésnek....Nagyon jó! :DDD
      A hungarocell csak a dolog budget része miatt merült fel, feszjtett vászon sokkal jobb. Egyébként nem l'art pour l'art igénytelenkedünk ilyesmivel, hanem a későbbi nagy átmenőforgalom miatt szükségesek olyan dekorációk, amiket ha ellopnak, se kerül sokba pótolni,...ez elsődleges szempont volt a kezdetekkor, hogy nézzen ki jól, de legyen filléres.
      A piros ággyal kapcsolatban: feladtam! Nem lesz piros ágy, bevonom. Sajna nekem annyira nem tetszik ebben a lakásban, ezzel a berendezéssel, hogy inkább nem szenvedek rajta....:D Elképzeléseim szerint jól fog kinézni :)))
      A hobo stílus elnevezést, ha nem bános megtartom, mert nagyon tetszik!

      Törlés