2012. november 25.

mit csinálj, ha megtelt a tárhelyed a blogspoton...


1. Lépj be a Google+ fiókodba, ha nincs ilyen, csinálj egyet, kábé három másodperc.   (https://plus.google.com)

2. A bal oldali függőleges menüsorban kattints a fotókra, majd az albumokra. Válaszd ki azt az albumodat, amelyiket át akarod méretezni kisebbre.

3. Kattints az első képre, majd nyomd meg a kép felett található fotó szerkesztése ikont.

A betöltés után a bal oldali függőleges menüsor legalján kattints az átméretezésre.
Itt megadhatod a kivánt értéket, pl. 400-ra viheted le az elsőt, ez az arányok megtartása mellett még jó minőségű, nagy képet eredményez.

4. Alkalmaz gomb, majd fontos, jobb felső sarokban található mentés (lecseréli, vagy másolatot készít, ahogy választod), és voilá, ennyi! Nem kell visszamenned az albumba, hanem a képernyő jobb közepén látható kis nyílra kattintva már jön is a következő kép. A legjobb, hogy a rendszer automatikusan módosítja a blogodban is az adott képet, nem kell újra feltölteni vagy ilyesmi. Az lenne a hab a tortán, ha az egész albumot lehetne méretezni, de erre nem láttam lehetőséget.




8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. semmiség, szerencsére megrögzött összevissza nyomogató vagyok, erre a megoldást is így találtam...:)

      Törlés
  2. Ez most az én szerencsém is! :-DDD

    VálaszTörlés
  3. Nekem még nem volt ilyen problémám, de sosem lehet tudni! Szóval köszi, hogy leírtad, el is mentem valahova, ha egyszer netán... akkor nem kell pánikolnom, csak előveszem a megoldást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nem kicsinyíted a képeidet, akkor tuti, nekem is egész hamar betelt sajna...Örülök, hogy tudtam segíteni:)

      Törlés
  4. Nekem van google fiókom de nem találom a baloldani legördülő menüt. Vagy rossz helyen keresem? Te hogy lépsz be?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lehet, hogy sima google fiókra gondolsz? Mert csinálnod kell egy google plus fiókot, mert ott tudsz belenyúlni. (https://plus.google.com/ itt kell regisztrálni a meglévő fiókod emailcímével)
      Ha nem sikerül írj és küldök egy screenshotot az enyémről, jól látszik a menü meg minden.

      Törlés