2012. október 14.

így készül a naptükör









1.Végy egy Ikea legolcsóbb kerek tükröt,










látszik valami a képen?


és ha már ott vagy egy csokor hullámfűzcsokrot is.












2. Vágd le flexszel vagy vasfűrésszel a tükör kiálló kacskaringóit,
    a vágás helyét csiszold meg.





3. A fúriafűz pár szálát vágd 10 cm-es darabokra, a darabok  
végét csiszold, portalanítsd.






4. Ragasztópisztoly II. fokozaton rögzítsd a "napsugarakat"  
a tükör szélén.









 Lehet játszani a kanyarulatokkal, egységesebb eredményt érsz el,    
 ha az irányok nagyjából megegyeznek. Játékosabb, ha összevissza.








5. Lakksprayvel fújd le a keretet. (nekem pont feketés-bronz színű tükör kellett, de fehéren például nagyon jó lehet)

6. A tükörre szóródott festékpermet könnyűszerrel letakarítható egy főzőlap tisztító eszközzel (pengés).





Hát ennyi. :)




Amikor elkészültem a sublótommal, éreztem, hogy kell egy tükör hozzá, ezért leütöttem a Vaterán egy klasszikus fakeretes példányt, amit régen a tisztaszobába raktak a sublót fölé. Elkezdtem festeni, nem tetszett a végeredmény. Megcsináltam barna ombre festéssel, egész jó lett (hamarosan azt is posztolom), de nem ment a sublóthoz.
Ráhunyorításos módszerrel elképzeltem az ideális tükröt, ami inkább egy eklektikus irányba vinné el a sublótos sarkot, de harmónizál egyenként is a már meglévő darabokkal. és valami organikus, kerek valami jelent meg a lelki szemeim előtt. Innen már egyszerű volt, költséghatékonyan beszereztem a hozzávalókat az Ikeában és otthon meghekkeltem a darabot. Legnagyobb örömömre pont úgy sikerült, ahogy elképzeltem és szerintem jól passzol.






nem áll el a faltól, csak úgy néz ki, fura...

Megfigyelés:
-vannak tárgyak a blogomból, amik élőben sokkal jobban néznek ki, mint fényképen, például ez a tükör, vagy a rózsás komód, egyszerűen nem tudom úgy fotózni, hogy visszaadjam az érzetüket, és igen, nagy a különbség, bosszantó

Szolgálati közlemény:
-sajnos a fényképezőgépem újabban nem fókuszál, ezért a jövőben homályos vagy agyonkontrasztolt képek várhatók


2 megjegyzés:

  1. Szuper, úgy ahogy van: szőnyegestől, komódostól, tükröstől! Nem tudok csalódni benned :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát köszi, és tartsd meg ezt a jó szokásodat :D A szőnyeg kedvenc darabom, minden költözéskor először az ő helyét keresem meg a lakásban...8 éves darab, sokat látott már de még mindig kifogástalanul néz ki.

      Törlés