2012. április 15.

tükör I. - gyurma

tükör égethető gyurma gombokkal

Dizájntükör? Gyerekjáték.


Hozzávalók:                                                        

tükör
égethető gyurma (Fimot használtam)
sniccer
ragasztó (pisztoly vagy faragasztó)
akrilfesték, ecset







1. A tükör keretét lefestettem fehér akrilfestékkel.












2. A gyurmákat átgyúrtam (a különböző színek keverhetők is egymással), majd különböző átmérőjű hengereket sodortam belőlük. 10 percre beraktam a fagyasztóba, hogy szépen szeletelhetők legyenek, majd felkarikáztam őket.








3. Szerencsére a macerás tepsibe rakosgatást valaki örömmel elvégezte
helyettem. A sütőben 110-120 celsius fokon félóra alatt kisültek a korongok.









4. Tetszőleges mintázatot kialakítva felragasztottam a gyurmagombokat a keretre.













Ez most egy kicsit fürdőszobás színösszeállítás lett, talán egy halvány rózsaszín-borsózöld-pasztellsárga szerencsésebb lett volna, de így is megvan a helye:)


polymer clay buttons as mirror frame




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése