2012. március 18.

húsvéti dekoráció

húsvéti dekoráció faágból

Hozzávalók:
egy faág
fehér akrilfesték vagy spray festék
kifújt tojások (a gondosan megmosott tojásokat próbatűvel kilyukasztjuk a két végükön, majd kifújjuk, a 
tojás sárgáját is érdemes szétpiszkálni benne)
cérna, fogpiszkáló
színes akrilfestékek
tálka, dekorkő, gipsz



A faágat stabilan, fehér dekorkővel kirakva rögzítettem egy tálkában (az aljára gipszet öntöttem), majd lefestettem fehér akrillal (meglepően gyorsan megvolt). A cérna egyik végét egy kis fogpiszkáló darabra kötöttem , majd beledobva és megrázogatva, az a tojásban megakadt, így fel tudtam függeszteni és festeni.
Köréje horgolt virágokat és csillagokat rendeztem, melyeket anyukám készített.


húsvéti tojásos dekoráció

.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése